denna stad..

har ingenting kvar för mej längre, jag vill verkligen inte vara kvar  i denna sjuka stad, det går ju bara utför hela tiden ...suck.
så jag e "typ tillsammans" med nån radom, oookej haha de va mer än vad jag visste, schysst...står inte ut längre

Nu har jag iallafall varit iväg och kollat på Brutus nya syskon :D hih så söt snart flyttar denna in hos oss, mysigt , så e det iallafall...


jag vill åka till IKEA och jag vill åka o köpa höst, vinterkläder, nu nu nu!  o jag vill åka utomlands o jag vill o jag vill vill vill...


O du skynda dej o kom hem från värmen jag saknar dej massor massor massoe!...


nepp nu ska jag hämta min lilla hund o stoppa ner honom i badkaret.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Choon

Rootpeople ? :D

2008-10-06 @ 17:21:31
URL: http://choonakrawi.blogg.se/
Postat av: sannis

haha ja rootpeople :D

2008-10-07 @ 14:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0