ett långsamt farväl

idag sa vi farväl jockis, men du finns här med oss hela tiden, de e jag helt säker på! de va vackert, vart enda ord han sa stämde så himla bra! Att du hjälpte mej när jag hade de som svårast, du fanns alltid där lyssnade, lyssnade o förstod..
Älskar  dej vännen ses snart gen!


jaha vaknade nyss, fick sån migrän  av alla tårar, jag o min huvudvärk vi går hand i hand...de är en vana.
hoppas de går över snart, har inga tabletter så vi får väl se hur de blir med den saken...sitter och glor lite The Hills o dricker vatten iallafall o tittar ut över min sjukt stökiga lägenhet som tydligtn inte städar sig själv tråkigt nog..slött av den


hmm o nu kom jag på att jag måste in i duschen, jobbigt jobbigt..o sugen på godis e jag också ännu jobbigare då jag inte har nått godis o ingen ork att köpa nått heller.... suck...fan va jobbigt allt e.



nu drar jag fan, herrå





Kommentarer
Postat av: sandris

jag älskar dig!

2008-10-05 @ 12:39:08
Postat av: sannis

Åhh Jag älskar dig med!

2008-10-05 @ 13:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0