Fredag o natt

vilken natt, jag vaknade med ett hjärta som slog så hårt att jag trodde de skulle hoppa ut...jag drömde om dej inatt jockis det kändes så sjukt verkligt ,det kändes så bra.. när jag vaknade va det som inget har hänt sen inssåg jag att de bara va en underbart bra dröm, men jag vet att de va du som va i min dröm o det kändes bra att få träffa dej, dock mindre bra att vakna...Faaaan va jag saknar dej! vet inte hur dehär ska gå till du har alltid funnits där o när de har gått för lång tid har man alltid kunnat ringt, men hur ska jag göra nu?  o imorn fyller du år, den bästa ängeln i hela himmelen....


aja drar till Norrk en snabbis sen, måste hitta nått skapligt o ha på mej, ikväll blir de personal möte, fest (?)...sen vidare på andra äventyr...


btw min ulltuss har fått namnet tiger :)



Michael Bolton - How am I supposed to live without you

Tell me how am I supposed to live without you
Now that I've been lovin' you so long
How am I supposed to live without you
And how am I supposed to carry on
When all that I've been livin' for is gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0