Löööredag.-..

Igår va de fredag o de va en hårg dag/kväll, men de va sjukt kul faktiskt, jag som sa att jag ALDRIG skulle jobba inom restaurang skiten igen, så står jag här o jobbar på harrys..hmmm....men de va nästan så man inte ville gå hem inatt trivs så sjukt bra...så får de ju en o sluta tänka på allt skit som händer i livet utanför!..snart en hård dag/natt framför mej men ser jag bara fram emot, Får se till att de blir så att jag vinner vadet igen, Moooooe ska inte ha en chans, gratis drinkar tycker vi ju om..


jaja, saknar min lilla brutus också nu har vi inte setts på ett tag :( han får nog ta o sova här imorn...


jaja på fredag blir de nog maskerad på Loootus med sandra ! de ska bli kul, komma iväg o festa nån annanstans! får se till att styra´t..




nu ska jag ta o duscha sörni, tja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0