oh herre..

guud, jag e e helt slut, vi har jobbat som djur borta på Harrys för att få de klart till Torsdag, de e hur mycket som helst att göra så de blir tidiga mornar o sena kvällar, idag fick vi dock gå hem rätt skapligt, men blir ju lite småskeptisk om de ska hinna bli klart :P men men, hård dag imorn med, sen så..hoppas vi, det e skoj iallfall sjukt bra människor är det iallafall så har baaara kul :D  jaja...nu har vi haft vin,öl,whisky provning så bara sprit som återstår, haha nu har jag lärt mej hur man häller upp öl också så jag inte bjuder på Discobiira, hahaha..hörs hej


nu ska jag packa mina saker o bege mej till Vingåker för en myskväll o övernattning :)  ih


haha

Kommentarer
Postat av: s

jag saknar dig

2008-10-22 @ 12:59:32
Postat av: Sandra

Hmm vad spännande det lät med discobira?! haha.. kan tänka mig hur en sån kan se ut! ;)Lycka till med öppningen på Torsdag! Kram!

2008-10-22 @ 23:12:14
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0