vissa dagar..

går bra, vissa dagar går bara inte alls...som idag tårarna rinner o minnena flyger runt i huvudet, bilder, tankar,ord..fanfanfan du har varit så stor del av att göra mej till den människa jag är idag o jag e inte lika stark utan dej.
det är du o sandra som fick mej att vilja fortsätta över huvudtaget..o nu e du inte här, otroligt glad att jag har sandra kvar..annars hade de aldrig gått..men tanken på att aldrig få prata med dej, känna dej, se dej igen, gör bara att paniken kryper sig på o det blir svårt att andas..jocke de  e ju du som ska finnas här när jag gråter, som du alltid gjorde...Du måste va den snyggaste ängeln där uppe iallafall :)

nu ska jag hämta min lilla ulltuss :) o träffa älskade mammi som va ett tag sen,hoppas sandran  hänger med också..





Sandra, jag e så otroligt tacksam att du finns, tycker vi ska lägga ner allt konstigt som varit den sista tiden, vi kan inte tappa allt vi har tillsammans, du är de bästa som hänt mej o du får aldrig försvinna..nu har jag lärt mej att man måste hålla hårt om de man älskar!


nu e jag sentemental, hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0