dust to dust

då var jag hemma igen, vart lite mys på kvällskvisten fast sen smög rastlösheten snabbt över mig, M kom vid 00.00 tiden sen kom J o plockade upp oss, så gav vi oss iväg för lite äventyr...åkte o kollade på alla allan människor, man får ig många goda skratt må jag säga, åkte ut till häxorna också...iih jag körde Js  högerstyrda bil va inte så skumt som ag trodde känns ju ungefär lika dumt som att sitta på vänster sida, man borde sitta i mitten, de ultimata ju. men de va nice..såg en dyng kille på max 12 år, sen blev han tagen av snuten...stackars liten han såg ut att ha gett upp livet på stört...jaja nu e jag dyng trött o ska precis ta och krypa ner tror ag allt..vänta aaf gör de nu för jag e iiiiiiiskall! så nu e ag under täcket :)

humm hoppas de e bra väder på dan imorn då ska jag ta me en riiiiiiiiktigt lång pomenad i skogen med brutis, rumt knorran skulle va mysigt...sen när de blir mörkt får det gärna bli åska,blixtra och massa regn!..

nä kanske skulle försöka sova lite..fast kanske tråkigt att sova, ska nog ta å ringa nån..

 The Ride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0