en härlig onsdag!

jaha då har även denna dag paserat! tycker denhär veckan har gått mycket långsamt...kom just ur duschen som jag för övrgt höll på att bli min ssta dusch, halka till i badkaret o va nära o slå i backen men snabb som jag är slet jag tag i klädhängaren över mej o överlevde, nu sitter jag i mitt täcke o sliter ut min soffa, kommer nöta bort färgen i tyget snart =)..

Idag har jag hunnit med en hel del, fick ett så himla bra erbjudande som inte kunde kommit bättre så va på coffiehouse o träffade en trevlig man :) hoppas hoppas hoppas de lät så himla kul o bra på alla sätt! vill vill åka på kurs o bo på hotell :D  o så träffade jag elin va typ tusen år sen, jätte kul verkligen, kollade handboll :P


nu ska jag försöka släcka min läskiga törst, o jag har sån ångest måste träna,banta, svälta, allt...usch usch usch!!!..


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0