......

tjaaa, nu sitter man här igen sneglar på nån film , hunden ligger o toook snarkar i sängen ser lockande ut :P dock trodde jag filmen skulle va jätte bra men som inte alls va någon höjdare :P får kolla på min favoritsida tv.nu om de är någe festligare på tv.

Idag har jag betalat alla mina räkningar, de sved lite måste jag säga, men skönt att få de gjort, o tvättat klart de sista ääääntligen och jobbat en sväng...

Imorn ska jag sola en sväng på morgonen sen tar vi oss en bamsesväng, tror jag ska gå knorran rundan så mysiigt där ute =) ska ner på friskis en sväng också, måste kika om jag skulle få kortet där...


jag vill hångla..

ska platta håret nu :) tjingeling.





 Älskligen vill ha vinter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0