fredag

nemen mina damer och herrar! det är fredag! de vill säga början av en riktigt härlig helg, eller ja det vet jag ju förståss inte nu om det kommer bli men som det ser ut nu ska SKA det bli det, för de e jag som bestämmer o de e bara de jag säger som stämmer....så däså

ska strax gå ner på stan o möta upp mor mi o fika =) är så sjukt sugen på varm choklad! med grädde...oh om de bara va vinter o snö hade de varit mysigt, vill dock inte ha nån snö i vinter, bara när jag dricker varm choklad och om jag ska upp till fjällen, annars får det vara...o appropå (?) e det ett ord? , jaja vinter..vinterjacka...va för nån?.. ska åka till sthlm på måndag med farsan ska kika på vinterjacka då tror jag bestämt...skinjackan kan man väl ha som höstskit, palla med o köpa nån töntig höstjacka..


åh imorn e de kräftskiva, jag ska köra med hatt o sånghäften o hela köret, är de kräftskiva så e det! kommer bli hårt med snapsen jag som inte kan snapsa..kommer dö av alkoholförgiftning, hett...


nä vafan nu måste jag ringa lite viktiga samtal o vänta på att min limmo kommer o hämtar upp mej så jag kommer ner på stan!





  
I´m bringing sexy back....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0