så skööönt!

oh vad jag är glad! mitt liv har just blivt stabilt, någelunda iallafall! sanne ska numera jobba på de härliga HArry´s som kommer öppna om sisådär 2 veckor, så imorn blir de lite möte o på onsdag blir de vinprovning, låter som ett bra jobb, haha..det verkar som toppen människor så det kommer nog bli bra! jaja...

Ikväll ska jag bege mej till mammsen för o laga lite mat o mysa med henne, va ju tusen år sedan man umgicks bara vi två, alltid så mysigt..saknar tiden hon o jag bodde tillsammans man träffas ju så sällan nu för tiden, sen tyckte fröken M att de skulle bli styrdans o vafan jag kan ju skylla på att jag ska fira :D men får se va de blir av :P

o på fredag ska M o jag dra till IKEA o stor handla, ska också bli så mysigt, tycker om och ha saker inplanerade  i mitt liv, det är så kul o ha saker o se fram emot!  jag har tittat i katalogen o hittat massor av saker jag måste köpa o lite saker som inte måste köpas men som kommer köpas iallafall :)


Nepp nu ska jag kasta mej in i duschen o kirra fram liite bra kläder till kommande timmar av den 19 september 2008 !


Bye bye                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0