Måndag igen,

jaha då va helgen över, ifredags drog maddie o jag till ikea o roade oss med både de ena o det andra, upptäckte att hon va ruskigt duktig att skratta som peter griffin (?)  Haha så kul!  sen bar de hem och soooov  hade fan inte sovit ett skit den natten ;)
sen vart det hör o häpna lördag, älskade vi va hemma hos din mamma med din underbara familj o dina underbara vänner, kändes skönt o få träffa alla och dela med oss av alla härliga minnen! på fredag tar vi farväl men du kommer alltid finnas hos oss alla du sitter där uppe o spelar harpa som dn mor sa , du kommer alltid ha den speciella platsen i mtt hjärta, alltid.

sen mötte jag madde enh sväng, kände att jag behövde de, tårarna började såklart att spruta, men hon e en jäkel på att lyssna och förstå dendär bruden..

sen vart de söndag också då tränades det för fulla muggar, madddie o jag begav oss till friskis för att pumpa våra svällande muskler, sen for jag hem o duschade, nu e det iallafall måndag och jag ska käka lite nu tänkte jag minsann, sen ska jag städa upp här i  grytet ringa min boss o säga att han inte får vara min boss längre för jag har hittat ite bara en utan två nya, sen blir det promenad och mys hemma hos elin med matlagning och massor utan skitsnack och mys! Wingfield schteek!

hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0