NEEEEJ!!!

De kan inte vara så bara, jag saknar dej killen så det gör ont!!! det e helt offatbart.. du har alltid funnits där för mej, alltid..va som än hände kunde jag alltid prata med dej...

kommer aldrig glömma de första du sa till mej o sandra när vi satt i kiosken - Ett par heta läppar tack :)  , sen den dagen har du alltid haft en speciell plats i hjärtat även fast vi fajtats så många gånger så jag kan inte ens räkna gångerna :)....vi varit med om så  sjukt mycke roliga äventyr tillsammans genom våra år  och du var från första dagen 1 av mina 2 bästa vänner! kommer alltid vara! ...det gör så ont!..fanfanfan..


nu ska jag försöka sova, går dock inte så bra... tårarna tar aldrig slut





                                                   

Älskar dej vännen!... vila ifrid, ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0