nu vart jag lycklig!!!

ååååh jag övertala mamma! vi  ska ge min sillen ett lycklgt slut på livet, jag ska få tillbaka min  lilla tant!  när de ägarna hon har nu ska sälja henne blir hon min! ska bara övertala morsan o ha henne ute vid deras stuga, skulle va perfekt!! 
Hon va min första ponny jag fick när jag va 5år och hon va 4år, innan dess red jag henne nått år innan hon vart min, ett litet  russin som jag tävlade till jag va 14år,  allt från Elit divitionen till sm, kan inte förstå hur länge vi hängde ihop..

nu har jag äntligen tagit tummen ur o hämtat min soffa, blev helt okej, hoppas dock man försvinner härifrån snart, ska sätta mej i veckan o skicka iväg lite ansökningar till intressanta skolor + några jobb i andra städer får vi se va det blir vill inte växa fast här.

ooh hoppas jag kan dra ner till bror i veckan va evigheter sen jag träffade honom, saknar skrället! han kommer dock hem nästa vecka antagligen men skulle va sjukt skönt o komma iväg! Träffa Frida också.

känns som de ska tänkas efter lite vad man själv har gjort innan man...ah..iiallafall..vet vad som menades!

nu ska jag dock tvätta sen blir de kräftskiva, hejdo

 
Ett russin, Fridhems Jonathan far till sillens föl btw. väldigt ointressant men ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0