onsdag o torsdag

jaha kom nyss hem från en häärlig pomenix, hitta maaaaaassa blåbär vilket va sjukt gott! o brutus åt förståss också för fulla muggar :) så träffa han en jätte söt liten svart donna som han fick leka lite med...
nu ligger jag dock i sängen o myser, ska iväg till sjukgymnasten kvart över två, trodde de va tre...så får passa på, för sen ska de jobbas lite sen ska jag ut till hälleforsnäs o kolla det nya outlet grejen som öppnat, får hoppas de finns nått fint =) sen får vi se va kvällen bjuder på...


ooh igår när jag körde bil mitt i natten regna det o kom fram massor av paddor på vägen o jag fick åka slalom för o inte träffa dom, sen tror jag ja körde över en de va nästan så jag började gråta för jag fick sån ångest...jag har väl lite för mycket konstiga o snurriga känslor i kroppen som svämmar över..stackars liten :( Annars så jaa...

snart e de helg också, wiiiiee denhär veckan har gått fort på nått sett...på fredag blir de en sväng till norrk sen blir de väl partii partii...sen blir de kräfnskiva på lördag o så vill jag ha en riktig myssöndag med film o godis nerbäddad i sängen med ett mysigt sällskap ;)
 

bla bla bla, nu måste jag gå o göra mej iordning sen traska iväääg! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0