tankar

ja va ska man säga, Jocke..det gör så ont ,det gör så fruktansvärt ont i hjärtat, jag sitter o tänker tillbaka på åren det är som jag har allt sparat i ett album i huvudet. ibland smyger sig leendet på när jag tänker på allt  som tex, kommer du ihåg när vi hitta den där tröjan i din garderob och vi skratta så vi låg på golvet o grät? man kan inte annat än le när man tänker tillbaka, eller när vi varje kväll ända fram tills det blev morgon  va ute i den blå faran du,jag, sandra o leffo när dom satt där bak o tjaffsade, vi tyckte alltid de va lika kul o alla speciella låtar vi hade....det finns så otroligt många minnen o jag har sparat dom alla, dom kommer alltid finnas där.. ditt skratt... faaan.. jag saknar dej älskade!


jag har inga andra  ord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0