Fredag!

jag e helt gaaalet trött!, nyss hemkommen från de härliga jobbet..sjukt lugn helt o jag uppgraderade mej lite från lilla baren till den stoora :) de va skojj, ett tag iallafall..

jaja nu ska jag försöka få ögon att bli lika trötta som benen hoppas de inte blir några större problem för jag vill inte va vaken längre...men blir ju så när man jobbar på natten att man har en tendens att vända på dygnet..så e de..

 






gör inte saker o ting mycke bättre..gör bara att man slutar läsa...alltid  e det ens eget eget fel till allting, blir så ledsen....

nu ska jag försöka mej på kudden om han e interesserad av lite sällis i sänghalmen!


Tooooodels




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0