Mums

sååådär då vad de torsdag igen! haft en trevlig start på veckan måste jag säga..uppskattas..och en rättegång också, den gick finemang, iallafall för mej som vittne men hoppas de löser sig! har  inte så mycket o säga mer än att snart bär det av till jobbet där det ska va standup ska bli nice o se, hoppas de e några bra som uppträder och att de inte e så många gäster man måste hålla reda på :)

 sen e de redan fredag, dagarna går så fort ibland, och på lördag slutar jag 20.00 så jääääkla skönt! då hoppas jag på att nått fruktansvärt roligt händer! :) kom på att jag slutar rätt skapligt på fredag med!  wiiiihooo!


nu ska jag lägga mej i min otroligt sköna säng och kolla på gossip girl en sväng sen blir de dusch o saker!




höörs, toooooodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0