nejnejnej!

iiiiiiih jag får inte vända på dygnet igen, inte okej! så mååste tvinga ner mej i sängen inte för de brukar funka så bra men..inte när jag sitter här o dricker en go Zero o nyss hemkommen från en promenix! skönt precis när man går innanför dörren börjar de tookregna också, tur att man slapp de iallafall..

jaja händer i veckan då? jobb tis till lördag..puuuh! ska klämma in lite stuff iallafall som Norrk på tis,Linköping imorn, o lite annat smått o gott, inte okej o bara jobba för de kommer bli långpanner o hårda dagar när vi e kort om folk..



oh btw hoppas mitt nya visa kort kommer imorn, skulle ha kort på prinsen men alla bra kortr på honom finns på min anra laptop som e hos pappa nyss hemkommen från lagning så orkade inte pallra mej dit, så de vart ett kort på divan istället, Tiger! haha..den bruden e inte o leka med!..


denna snygging pryder mitt visa,



förstå när hon va lika stor som cola burken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0