tonight

jaha ännu en natt på jobbet avklarad, kan inte påstå att de va så mycke drag precis med, de va nice.. trixa i baren o blandade lite random drinkar som jag kom på  :) gött! sitter för närvarande o kollar på Knightrider eller va de heter den D hasselhof (?) tung kille! faktiskt otroligt spännande för tillfället, lite läskigt nästan

laddar för en hel hög med skojjiga saker som händer snart, Sthlm,Norrköping,,Örebro,hotell o hela köret! l, livet leker ;) kanske e tur att man inte har de som gör att tårarna rinner kvar, att de försvinner långt iväg...speciellt när man inget annat än brytt sig om av hela ens hjärta! , kunde faktiskt nästan inte bli bättre...jag e inte värd att bli så nertryckt längre..de finns folk som uppskattar en, dom ska man hålla sig till,dom som pratar med dej för att dom vill,blir glada när du skickar ett sms, den som håller om dej om natten just för att han vill..de e jag värd! Nu börjar mitt nya liv, helt utan..och de e inte min förtjänst!


nä imorn bär de av till sthlm! måste pysa ner i sängen nu!...Toodels







De jag sagt är inte  bara tomma ord..de e  från mitt hjärta, de lilla som finns kvar av det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0