Från A till Ö

Jaha tisdag i dag allså, pissväder o min lägenhet ser ut som skit, vilken perfekt kombination!, men orkar jag städa idag? nej, eller lite kanske..ska iallafall ut på en långpromenad med pappsen och hund strax skönt att inte få gå sin långpromenad i stekande sol idag iallafall, ett + till molnen sen gör dom ingen nytta!..

funderar starkt på att dra till Norrk idag op fixa lite som behövs göras men får se..Blir iallafall en heldag med film med Liq ska kolla på från A till Ö, de va inte igår!  myys!

sen undrar jag lite va e de för sjuk människa somt läggar en dum kommentaar i bloggen men är för feg för att använda sitt eget namn,är inte ens annonym utan använder en annan människas namn?? har man alla rätt då? jag lackar ju ur på fel människa men fick ju reda på att de inte alls va så utan någon som använde hans namn? why man why? haha!


men men orkar inte dirket längre..


nu ska jag beställa lite grejor från internet..Toodels!


Kommentarer
Postat av: Tinaa

Bästa, bästa <3 A-Ö

2009-08-11 @ 18:30:19
URL: http://tinaberggren.blogg.se/
Postat av: sanne

haha ellerhur :D

2009-08-11 @ 19:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0