yeeey

jaha tisdag, kholmsveckan..den lockar inte ens,vet inte ens varför men NEJ! usch tog alla jobbdagar tänkte de spelar ändå ingen roll när hade man kul sist man gick ut här igentligen? meeen bara för jag inte kommer dra ut så kommer de säkert blii jättekul..men slutar tidigt på fredag så kanske blir så iallafall?!  jaja idag e de lite halvskruttit väder o bruttan och jag vaknade nu, suck hatar o sova bort  hela dagen! ska nu Liq o jag ut o motionera...

jaha snart e sommaren slut o man har ju så mycket kvar man vill göra o planerat ju :S skynda skynda!

nu måste jag dra höes sen...toodels

Kommentarer
Postat av: madelene

Men sanne, kommer du inte ihåg förra sommaren då du och jag förfestade i våran ensamhet hos dig och blev kanonfulla. Ramlade ner på stan och härjade sen minns jag tyvärr inte mera ;)

2009-08-04 @ 17:50:13
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0