män som hatar kvinnor..

jaha jo för att va 2 1/2h så gick tiden fasligt snabbt, filmen va bra och sällskapet va bra, jag vart helt paff över hur mycket folk de va, kan knappt minnas sist jag va på bio och de va mer är 3st förutom när hela skolan fick trycka in sig i salen o kolla på nått seriöst på bioduken...

nu har jag dock fått frukansvärt ont i huvudet eftersom x antal timmar i biostolen som va ett x antal timmar  för mycket för min stackars nacke, folket rumt om måste trott de va nått allvarligt fel på mej el jävligt pissnödig när jag vände o vred på mej för att hitta en ställning som jag inte hade ont i...vilket va svårt..


nu ska jag bädda om min säng eftersom en viss fyrbent pojkvän kom inrumlandes 8.00 i morse grusigare än backavallens fotbollsplan, vilket är sådär att sova på faktiskt sen e de nog till att sova!



Godnatt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0