nattis..

nu sitter jag nersjunken i sängen o halvfryser, täcket e kallt o vägrar helt enkelt bli varmt...

kom för övrigt nyss hem från sandran, vi va iväg på en myskväll hos Tinan och kollade rosing o desperete.. så mysigt att hänga i ett hus måste jag säga, man blir ju sugen själv :)  måste säga att de känns grymt bra o ha dessa damer i ens liv, man blir på så bra humör när man hänger...frågan e ju varför detta inte skett tidigare att man hänger alla tre o varför så sällan? vi har ju ingentligen så mycket gemensamt o iallafall jag har de sjukt trevligt när vi leker.. så e de, sen tog vi oss en ångest promenad efter allt onyttigt vi proppat i oss under dan...men imorn e de sista gången jag säger de, nu ska de ske nu ska jag fan psyka mej själv, nu e de slut på´t...känner sej ju som en 78åring i sina sämsta dar..


usch jag blir äcklad av mej själv , när man tänker efter e nyttig man godare när man väl äter den...lalallaaaaaaa










Kommentarer
Postat av: T

nya livet börjar...NU!!

2009-03-04 @ 11:32:33
URL: http://tinaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0