sönda..

ännu en helg förbi o en härlig vecka på G Helgen vart extremt lugn med lite kalas i fredags mjaa mer kolla läget va dyngnykter för bilens skull o inte somnade jag bakom ratten heller trodde jag faktiskt den låånga väg jag färdades :) sen mitt i natten typ vid 03.00 tiden e de nån idiot som hääänger på dörrklockan så mitt hjärta höll på att tränga genom huden, va e felet på folk? typ samma sak hände förra el förr förra helgen jag ligger i sägen klockan e säkert runt 3 tiden då med, när nån toooook rycker i min dörr..usch tänk om den hade varit upplåst! måste fixa kikhål o från och med nu får jag ha bäbis hund hemma om helgerna, orkar inte bli mördad på nått brutalt o hemskt sätt.

jaja Sitter hos mammsen och har precis ätit, göttis!  liite långt ifrån min kalorisnåla månad(er) men men plus att ho hade köpt godis, illaillaa men fint :)  får bli en ångestpromenad sen, hmmm undrar va som händer i veckan trooo..jag vill göra nått kul, åka nån stans, härja, åka på äventyr helt enkelt! vi får se till att styra upp de tycker jag.

nu ska jag fortsätta va lite social till filmen sen traska hem o sova om man vågar göra de heelt själv ?! iiih


herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0