surt sa räven!

jaha nu har mina fjantiga tankar kommit tillbaka igen, varför vet jag inte ens..jag vet varken ut eller in?! hjälp oooorka med mej själv..fäör igentligen vet jag ju,.de skulle aldrig gå! men ändå tänker jag på de o allt känns helt sjukt bra dom stunderna...så grattis sandra nu e de du som kommer få stå ut med mitt pladder igen, men som sagt har ju varit förr så du kan ju börja förbereda dina öron på mitt tjat :D fast nästan lättare o inte prata om de, slippa höra namn o hur de kanske ska va o hur man känner o den kanske känner o hit o dit..äsch skit samma..jag ska inte tänka så mycket..låt bara livet glida sin gång, så gör jag de som e kul o känns rätt för stunden så blir de som de blir...



imorn blir de mys, likaså på tisdag med en härlig skogspromenad sen är de bio som gäller på onsdag o kortköp för då ska de börja tränas, jag ska tvinga sandra o tinis att träna med mej har jag bestämt! för har hört rykten om att dom har kort där..

nepp nu ska jag fortsätta va pigg o inte kunna sova hejpå









Lite Åre bilder, som jag förövrigt saknar pga olika anledningar vissa lite mer än andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0