de ska gudarna veta

idag har jag sovit heeelt sjukt länge! men känner mej inte piggare för det, skulle ju städa fint här hemma idag vilket jag har skjutit på  fleera dagar kanske veckor och idag har jag sovit bort hela dagen så ser jag att de e underbart väder ute så måste ut, de blir skogen med hunden, finns inge skönare!

igår vart de bio i norrk, 10min försenade som vanligt, men denna gång fick vi iallafall gå in, preciiis bakom mej satt en mupp som skratta åt allt, allså inte ens när de skulle va kul utan hela tiden..och massa folk med sina äckliga prasselpåsar, de e de värsta jag veet! usch tycker man ska förbjuda godis på bio!

o denna vecka har redan börjat redan tisdag! ojoj så fort tiden går nuförtiden, tiden går fort när man har roligt ;P

snart e de 1år sen vi öppnade Harrys vid denhär tiden stod vi o målade o puttasde som galningar haha, men på fredag blir de steenhård 1årsfest,

Och besök från Karlstad ocså,väldigt trevligt ;)


nu ska jag duscha och föörsöka käka nått, inte hungri nånstans! tjenna


Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0