DH

nyss hemkommen från sandra, mysigt värre, träffade väärldens söötaste Dexter! heelt underbar jag e kär! enda sedan jag va liten har Rottweiler varit min absoluta favorit och så länge jag kan minnas har min högsta önskan varit o ha en liten råtta, men nu får jag iallafall klämma på sanda o simons :)  wiiiie! kollade på Gossip gilrs från första början de måste fortsätta följas, mys!


annars har dagen inte varit särskilt händelserik, skogen,sovit,handlat typ..nu ska jag slänga mej i badet o läsa min tidning sen ska jag till grannen o kolla film ;)


Imorn e de jobb som gäller, men inte förren 18.00 så då ska de PV med sandra och fylla på träningskortet, nu ska vi bli tajta ;)








tooodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0