förnyelse

jag behöver förnyelse, allt e bara grått o trist..känns osm allt börjar gå på rutin! men jag tror att i sommar kommer nått vääldigt roligt påbörjas en STOR förändring i mitt liv, affärs idén ska slås till verklighet vilet innebär flytt till annan ort och en heelt ny början på allt..

jag vill ha nya människor, nya utmaningar, kärlek, omgivning..ALLT nytt..jag sitter fast i nått jag absolut inte trivs i just nu..livet har förändras så sjukt mycket den senaste tiden och de e baaara till det sämre så dax o rycka upp sig, tag sig i kragen och faktiskt komma någonstans här i livet...man får inte blicka bakåt längre, bara framåt..

Men nu ska jag iallafall packa väskan för att sticka till jobbet, har oktober fest hela månaden, Ölfesten..de vart lyckat igår med tyrolerhattar(??)..vi flickor springer runt i flätor o underliga tröjor med rött läppstift o ser allment tyska ut haha..hoppas på mycket folk ikväll med massa drag! så blir de tuuung efterfest med jobbet! Me like..

nepp ska kila ha de gött tooodels



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0