igår!

Igår hade jag en galet trevlig dag/kväll/natt..började med att käka hos mamma med alla barnen, nästan inte alla men sen kom sandra med kärran hämtade upp mej o Gustav för att dra vidare, dupmade pojkarna på vägen sen bar de av till sandra för tillpiffning musik och dricka..de känns som när jag är där att jag inte varit ifrån de en sekund, vi pratar om ALLT, o de känns heelt underbart. hon får mej att inse allt....sen bar de iallafall ut till safiren snälla simon skjutsade och stackarn fick hämta!

kvälllen va trevlig mycke folk, rätt okej musik o så! vi har alltid kul!...Så snart bär de att till Etuna för en kväll av alkohol o dans ;)


Så nu ska jag duscha, vakna till liv o äta mina macaroner sen bär de av på bio med Simon
o imon börjar hårdträningen..08.00 hur ska han få mej att gå upp så tidigt? lycka till!


ha de gött..


Toodels!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0