jaha!

då va de torsdag, ledig idag..yaaay! igår va de lillördag men svinsunkigt med folk på jobbet, mycke mat men lite utgång.
Men grämer mej för lördagen, 100bokade och så kommer de ju komma bombat med drop in..iiiiiiih Sverige-Danmark avgörande match så de kommer bli kul o jobbigt, så blir de till o stå i baren för min del på nattklubb! Kulkul! latja lite..

nu ska jag piffa till mej lite så ska jag o liq ut på äventyr, har kommit på att jag har blivit rastlös måste göra saker hela tiden annars får jag panik,  fullt upp hela tiden som gäller. Man blir som man umgås

wiiiie, snart har vi ettårs jubileum på Harrys! de kommer bli så sjuukt kul, massa galna saker kommer hända o ooobegränsat  med festligheter! gött..23/10 !

nu måste jag pilla vidare,


Toooooodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0