lalalaloo

jaha så duuurå..

jag har jobbat ihjäl mej..

igår slutade jag rätt skapligt, skulle möta upp karlstads besöket på statt, kom dyngrak haha så va bara att bädda ner på hotellrummt, gick tillbaka till hyarrys där de va mycket folk o härj ser dock min chef med en drink i handen och besämmer helt enklet att vi ska shotta. en till bev 2,3,4,5,6,7,8,9....så 11.55 vaknar jag springer till jobbrt vilket jag ska öppna, så efter att gjort ett tappert förösk att fixa iordning stället får jag hjälpa min bakishet lite på traven med fingrarna..sen va jag på topp :) så idag har jag jobbat o slitit gick hem två timmar trodde jag hade slutat för dagen så ringer min lilla älskade chef o tycker att jag ska komma tillbaka o stå i baren och snäll som jag är gör jag det, så vart inget statt för mej ville ju träffa som åker hem imorn, men de får bli en snabbis imorn :)


så e de söndag imorn vilket ska innebära vila, men icke hänger med charlie til Sthlm och café opera för lite kalsande, de e DJ battle kan blii sjukt tungt!, tuna står för förkröket! me like!
t


har inte så mycket mer att säga än att nu vart klockan en timme mindre :P


Gondatt ska jag ha iallafall...toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0