saffan

strax ska jag styra stegen mot jobbet, har ingen motivation som vanligt, eller lite kanske vet att jag jag slutar skapligt och att jag slutar tidigt imorn så ska jag på safiren med bästaste imorn! wiiie ska bli så underbart kul!! längtar!..fast först  bär de av till norrk ska se om de finns nått skapligt man kan ha på sig har verkligen ingenting.

nu vet jag verkligen vilka vänner som på ett eller annat sätt kommer stanna för evigt o vilka som bara e falska ytliga vänner..har varken tid eller lust med sånna..jag vet iallafall vad som än händer finns hon alltid kvar ! <3

Nepp nu ska jag ut med hunden! tjenna



Toodels

Kommentarer
Postat av: s

<3

2009-10-16 @ 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0