toodeloo

jaha torsdag, en heel vecka kvar till o fixa mina naglar helt galet lång tid kvar, suck dom ser inte så okej ut nu kan jag inte påstå.

kollar på nått på fyran just nu, en kille med med mörkt hår och solbränd och så ljuuuuusblåa ögon hur snyggt e inte de helt galet! hela han va ful men med dom ögonen, iiih mums..men bruna ögon yes..

jaja har slagit till med att svimma lite idag precis innan jag skulle gå till jobbet, så de vart inge jobb för mej hann dit i 20min sen va de bara o traska hem igen...så har legat o myst i soffan tills nu när jag ska upp till grannen o käka kyckligsallad, godis, nötter o glo en härlig film :)


imorn ska jag locka med mamma på lite sushi mums sen e de till att jobba,

och hoppas hoppas hoppas de går att dynga till på lördag ska flörta lite till med bossen :)



vi hörs ha de gött toodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0