dum..

jösses va kallt de börjar bli, man glömmer så lätt när man ser solen skina genom fönstret, ser de ut som de skulle va 25grader varmt, fast idag va de dock skööönt o sätta sig i solen de värmde gött..

Gjorde ett förösk att gå på bio i söndags i Norrk, gick sådär bion började 21.30, 21.00 åker vi från stan o hinner typ till simonstorp där de hade varit väärsta bilolyckan så de va bara o ställa sig i kön o inte fick vi vända heller eftersom ambulans va påväg..så där rök den bion.
Åkte till Norrk iallafall med brist på annat o göra,köpte en film på macken och åkte hem..vi gjorde ett nytt försök igår, åkte från kholm 21.05 gaasade allt va M3an orkade och va inne i norrk en kvart (!!!) senare..so far so good, men råååkar blåsa förbi snuten i 160 miinst..sådärjah..lite snack med polisen som tur va preciiiis innan oss hade stoppat en annan så dom hann inte ta oss med lasern, sjuuuuuuk tur o vi va påväg igen..men tror ni de vart nån bio? nej för vi kommer 5över halv vilket vi inte trodde skulle va några problem, men kärringen hade redan räknat kassan så vi fick inte komma in! HUUUUR lyckas hon hinna räkna kassan..så de va bara o åka hem igen..

ödet tycker inte vi ska kolla på nån bio i norrköping får testa en annan stad o se om de duger :)

nu ska jag hoppa in i duschen lägga mej några min för att sen göra mej iordning för jobb..onsdag och fotbollskväll kan nog bli riktigt drag..nice nice!..

Btw har flyttat fram min konsultation hos farbror doktor tills nu på Måndag iiih! ska bli spännande!








hur kan man sjuka så lågt och bete sig som ett riktigt sviiin när man ger en sak i förtroende till en person, jag blev lurad och förnedrad...har aldrig känt mej så dum....de va de sista jag gjorde..



nu e de jobb, toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0