jahopp..

då va de tisdag, har inte så mycket att tillföra..kom hem vid 10tiden imorse från mitt lilla äventyr hade mycket hellre legat kvar i sängen o trängts än att sitta på ett sunkigt tåg för att komma hem till en enorm hög av tvätt! men först tog jag o brutus kärran ut i skogen i de underbara höstvädret och promenixa lite, så himla skönt nu när jag kan ha honom lös hela tiden, har kommit på mina knep ;)

Nu sitter jag o väntar på ännu en tvätt som ska bli klar sen ska jag skjutsa pappsen till jobb o där blir de en liten skogspromenad till! mys man kan aldrig få nog av skogen på hösten..sen bär de av till harrys där vi ska bänka oss framför datorn jag o liq för att hitta rätt man för jobbet som ska utföras i vinter ;)

nepp nu ska jag kila vidare han mycket att stå i!

på lördag e de ett år sen vi sågs J , känns som de va igår jag hörde din röst kände din närvaro..tiden står stilla men alla fina minnen slutar aldrig snurra i mitt huvud, jag minns allt som de va just igår..kommer aldrig glömma...dessa minnen kommer aldrig blekna..du är bäst! ibland önskar jag att jag va på andra sidan, din sida..






puss o toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0