onsdag

jaha då va det onsdag igen, tiden går så hiimla fort ! dagarn har spenderats på lite olika håll, hade en helt underbar lördag med elin som bestod av en redig utgång i annan ort!  Champange o dans i vipen me gymt folk!  sen har de varit lite turer fram o tillbaka med de sjukaste grejerna på vägarn, har aldrig skrattat så mycket i heela mitt liv! de e perfekt, allt e perfekt!  ah har börjat träna nu också haha känns gött o äntligen komma igång!

jaja nu e de iallafall onsdag och jobb på schemat fram till måndag..långa nätter o kontorssittande..får se hur de går imorn när jag ska hjälpa till på cafét. lalaaa...gött med lite omväxling..

nu ska jag ner o sola lite o lägga mej i badet! sen blir de till o jobba gärnet, fullsatt restaurang ikväll.tuuuh!





känns bara lite sådär att använda bloggen för att ge pikar till andra..men bra att du har alla du behöver då vet jag


jag slutar läsa så behöver jag inget veta..


Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0