tung jag är!

ojojo nu ska jag äntligen intqa sängen ska bli heeelt galet skönt! igår ringde klockan vid 9.00 tiden bara att hoppa upp för att piffa till mej o sen springa iväg till jobbet, va skoj att byta mijlö ett tag men de va bara några timmar,sen bar de ut i skogen och fågeltornet för att vovve skulle få springa av sig o hoppa i plurret va galet varmt så nu e de sista doppen innan de blir för kallt! hoppas hans ben blir bättre dock ska avvakta någon dag annars blir de farbror doktor för bäbis del, hoppas de inte e nått skotit ormbett el nått, hmm ser lite lömskt ut faktiskt...jaja sen va det bara att gå tillbaka till de andra jobbet och avsluta kvällen där..trodde ni men icke vid 00.00 tiden drog jag och tränade, skönt värre! sen va de samma visa idag o nu sitter jag här nytränad i mina nya träningskläder och skor, hahah gött.. ska in i duschen sen sängen! mina knän e heelt slut...men jag SKA hålla mina 4dagar i veckan, jag SKA!

jaja lördag imorn vilket innebär jobb, ska iväg till mamma en sväng innan med Tiger och hälsa på, hon ska få skutta runt o mysa lite på gräsmattan o tjocka till sig lite! :)


jaja duscha...Tooooodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0