yo

jisses va tidigt jag e uppe, kom inte isäng förren fyra igår! va en heelt okej fotbolls kväll igår på jobbet, fullsatt matsal o ja fullsatt pub, men en match som sög! vart klara runt 02.00 tiden sen drog vi till häxorna o käka :) sunkigt ja haha....om vem fick äran att köra dit ut mitt i natta, jo jag suck..nu när jag kört den gråa faran va de inte lika kul o köra min räser haha..

jaja på fredag e de premiär för Flickan som lekte med elden! den verklar va så hiiiimla bra, ska förska se den på söndag el kanske måndag..eftersom jag jobbar fredag :(  men men nu ska jag fixa o trixa lite, ner på stan o så , jobb ikväll så hörs nån annan gång!


Toodels


kolla snyggingen i baksätet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0