helgen som gått!

jaha nu e de söndag o jag har sovit heela 4timmar!

Yes helgen börjaden med en heldag på syndbyholms travbana o katrineholms dagen. de va sjukt mysigt!
vi drog med bussen en av många upp jag o hela harrys o lite café flickor som dock ingår etfersom dom flitit jobbat på harrys innan helt galet härligt gäng hela bunten!  sen intog vi VIPEN där de vart vindrickande o mat sen började alla spela som galningar o måste erkänna att man drogs med rätt snabbt i spelet hade man väl sattsat en gång kunde man inte sluta även fast de gick käpprätt åt helvete men kul va det iallafall!

Sen när det va dags för vårat egna lopp " Harrys loppet" så va det chefen som tog täten i sulkyn ett varv sen va de hela härliga gänget som fick dela ut pris till vinnaren o vi stod o fotograferades med vinnarhästen nere på banan.

sen va de det hemfärd o jag deckade innan jag ens landat på kudden, skulle bara vila ögonen lite innan utgång men kan inte påstå att de vart så mycket av den saken! sen va e lördag o jobb som stod på schemat en fullbokad matsal som gick galant o fuuuullt av folk på nattklubben såg att stattarna och måste haft galet o göra igår ! men nu e den efterlängtade söndagen här och solen är redan framme kan nog inte bli så mycket bättre en söndag morgon i april!

så senare idag packar jag o vian matsäcks korgen o filten o beger oss på picknick förståss drar Tintin o Benz med!

nepp återkommer, tjenna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0