Ridning O Gym

ojojoj, nuni! idag har jag faktiskt varit iväg o ridit de va en tjej som ville ha hjälp att sätta igng sin unghäst en jätte trevlig liten donna som nog ska kunna bli en riktigt trevlig häst! innan de va jag o morad iväg o pumpade p gymmet duktiga som vi är, s blir samma visa imorn, först gym sen rida! grymt bra om jag fr säga det sj..


nu ska jag kasta mig in i duschen ge djuren mat för att sedan utfodra mig själv...fr inte glömma att jag ska kasta mig i solariet imorn bitti också efter morgonens power walk. bleknar ju bort snart! nepp måste käka klart mina flingor,banan o soya mjölk som jagv fasnat stenhårt för o äta mina kokostoppar också ;P


nepp nu har jag inte tid längre, hoppas de blir södertälje i veckan :)




tjingeling


 lill-orvar gillar godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0