Sthlm

INGET får förstöra min dag imorgon, ingenting! matsäcken är kirrad filtarna e nerpackade o jag e p världens bästa humör, va kan gå fel lixom..imorn drar vi med kärran till Sthlm, jag hundarna o S, de blir promenix i djurgårn picnic vid vattnet o bara massa bra väder hoppas jag! sen ska jag bara kasta mig in på Ikea som vanligt o raffa ihop lite shit jag behöver sen bär de vidare, nätterna kommer nog spenderas i södertälje i helgen, de håller vi tummarna för iaf.


nepp nu ska benz jag o tindrasova för de e upp tidigt imorn serni!


puss o hej





Kommentarer
Postat av: Tina

Låter ju som en helmysig dag! Glöm inte att äta en massa glass också i solen :)

2010-04-15 @ 10:32:19
URL: http://tinaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0