torsdagsmys

hjääälp va e de somhänder? de e världens snötäcke! usch o det e mitt fel! jag dödade en feeet spindel igår! förlåt alla för de sunkiga vädret o dåligt samvete har jag också för att  jag hade ihjäl en oskyldig liten skotspindel men de gick av bara farten då han pilla runt i köket,
.
n e 5dagar av 6 avklarade på gymmet för denna vecka, o ridningen går bra..dit fredag o lördag,söndag..här ska de trimmas :)


Tänk va tiden går fort snart har bäbisen varit här i 6veckor och han växer så de knakar några veckor kvar tills han blir 5månader o 19kg han plutten nått. storasyster som snart e 8 (!!) månader väger hela 1kg mer han kommer bli en stor knose :)  han e lika hög som henne o tassarna e enorma om man jämför..dock tror jag de e tintin som är en liten nätt prinsessa.


jaja nu ska jag göra mig klar för en "lngpromenad i snöstormen sen ska vi nog bege oss iväg till sthlm en sväng blir till att åka i typ 70km hela vägen i M3an  orkaaaa...blää..

nepp nu ska jag kila ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0