tisdis

Otroligt bra väder idag med, är alldeles slut efter promenaden med jyckarna som förövrigt ligger som två klubbade sälar på täcket och tok sover. snart bär det av till jobb försöker komma på vad jag ska trycka i mig innan så jag inte blir så hungirg på jobbet, kom fram till ett glas soyamjölk och en banan insererande va!

nepp vill också till Änglavallen ikväll o kolla fotboll, Bajen! men som sagt jag jobbar ikväll o får snällt vänta till en annan gång, åh idag som det e så härligt väder. men vi ´ska ju såklart visa den matchen på jobbet så sweet :)

hoppas hoppas de kommer va lika härligtt väder hela veckan skulle ju va gudomligt skönt, skulle blivigt Stockholm på Torsdag med hundarna innehållande en snabbsväng till ikea, picnic o promenader med bäbisarna och massor utan solsken helt enkelt bara ha de galet underbart...mja gick sådär med den planeringen men får se hur de blir..


nepp plikten kallar ha de gött! tjenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0