Zumba

Jisses har just precis stått 80min hemma o försökt mig på Zumba måste säga att först va de förbannat svårt till och från! men hjälp va kul det va  kändes som jag stod i typ en halvtimme

Härligt o hitta nån täningsform som verkligen är rolig istället för att stå på ett illa luktande snuskgym med hela katrineholms invånare som efter några glas på harrys kommer fram o  måste berätta att dom såg än träna där.. jaja så e det med den saken iallafall..

nu har jag tagit en promenix i det häärliga vårvädret också så väntar bara på att S ska komma hem så vi kan gå o sola, och kanske ta o käka nått hmm får se lyckades ju trycka i mig lite för många bullar nyss såå känns inte så lockande men men e ju ett tag kvar om man säger så =) skickat in deklarationen har jag gjort också, sommaren är räddad en hel del laxingar dyker in på kontot o kunde inte komma mer lägligt! skönt!


Onsdag imorn innebär jobb och nattklubb..dessa onsdagar vilka kvällar men vet aldrig va som ska hända...


nepp nu ska jag taa tag i städningen också kasta in lite tvätt o annat hemmafrus sysslor :) sen ska jag slänga mig i badkaret och läsa min nya Moore som kom idag! wiie måste ju njuta så länge jag har kvar badkaret sa till lundbergs att jag ville ha dusch i stället så de ska bytas ut när dom renoverar badrummet,vilket jag vill att dom ska göra nu nu nu!!





hörs tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0