Vår

mumsigt, solen tittar fram mellan persiennerna och marken börjar äntligen torka o gruset är borta!  Tror jag har bytt och tvättat sängkläder vaaaarje dag de senaste månaden pga av de små djuren släpar med sig maxat med grus in! konstigt nog hur mycket man än torkar av dom e det lik förbannat rena sandstranden i sängen.

meeen idag blir de till att sakta men säkert få dom att sova i sin egen säng, förstår inte deras korg ser mycket mysigare ut, 2 dumtäcken med påslakan och en mysig flisfilt att ligga på förstår inte va dom ska upp i sängen o trängas för. o jag som är så mesig hur ska jag klara mig utan min lilla prins som ligger i armvecket med huvudet på axeln o snusar en i örat hela natten..har aldrig varit med om en mammigare o mystokig hund men ändå så självständig när de behövs. 

Och snart börjar valpkursen ocks wiie, dock är han fruktansvärt duktig och snabb på att lära sig men det ska bli skoj! Fröken T därimot har kommit i lite av en trotts ålder så tror mer att de e hon som måste tuktas lite för tillfället, men tyckte de kom i samband med löpet så hoppas Divan avtar sin attityd snart :) även världens gladaste hundar kan sätta lock för öronen ibland :P ikväll e de bad och pedikyr time för dom, våt o torr mark om vart annat o mycket asfalt tär på dom små tossarna så bäst att hålla dom under trimmning.


occh åååh va jag vill att vi får bil nu nu nu men efter älskade saaben såg sitt sista ljus så väntar försäkrings pengar så de kan inhandlas en ny! men har iallafall lyckats åka ut till skogen varje dag så kottarna får leka o springa..som jag ångrar att jag flytta hit för deras skull..




jobb va de som vankades i helgen iallafall, en himla massa fotboll vilket är roligt drar lite folk o de e full fart på Harrys! Skoj
så söndagen består av städ,tvätt,promenix,handla ska jag ju göra, sola har jag gjort o dyka ner i badkaret ska jag nog göra senare..sen ska jag laga Fattiga riddare tills S kommer hem, hyra en film o murra ner i soffan..ska nog försöka flirta till mig en massage med min ny inköpta olja har så ont i nacken att jag tror faktiskt att jag avlider snart! Men jag e envis så jag brukar kunna vinna till mig en!


Ah juste de hade en ootroligt helgalet mysig dag med S iveckan skulle blivit att hämta en soffa men så vart inte fallet. När jag kom hem efter skjutsandet hade han hyrt en Schteekig bil o allt så bar de av till sthlm för shopping och middag vädret va kanon o de va s mysigt dock har vi världens dåligaste fantasi så vi gjorde inte så mycket mer dock e man efterklok o kommer på massa skoj o göra när man e på G hem, stannade till en sväng i Södertälje träffade S pappsing en sväng sen hem käka o slockna som en död sill vid 22.30. Så nästa gång blir de alla mysiga antik affärer, ute servering promenad i djurgårn med skruttarna, dom måste ju vänja sig vid stor staden ;)

nepp upp på vinden o dumpa av lite skräp sen fram med dammsugarn!  Imorn fylls träningskortet på också sen e de full fart igen =)


 kanske e de prinsen när han blir stor? :)

 Benz dagen han kom hem 12v. sen ut som en liten gubbe



 Tindra med lite lugnande i kroppen hos vetrinären , läskig


Btw kul att du e med i familjen igen haha välkommen tillbaka, ses på släktmiddagen uppbyte? ah i ålder iallafall hahah, lika skön som din bror gubben ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0