what?

igentligen, va e de för vänner, när man ratar o berättar hållar alla med om att han är ett svin,sjuk i huvudet,psykiskt störd men när de väl kommer till kritan e de inte precis så att man visar va man tycker, vända kappan efter vinden?! dubbelmoral? att hålla med mig för att jag tycker så vill inte ha kvar människan i mitt liv, men hur ska de gå om mina egna kompisar har han kvar och fortf håller kontakt mot min vilja som jag har förklarat s tydligt, de syns på vårt älskade facebook, eftersom de förklarar väl endel att vi har 33gemensamma vänner där...falskhet tror jag de kallas

äsch nu drar vi till örebro o imorn sthlm, skönt att komma iväg! hoppas vi blir kvar där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0