sååå jävla sjukt

man ställer upp o man ställer upp man får inte ens de man ska ha men man gör de iallafall, för man e en godhjärtad människa som ställer upp för andra i tron på att man ska få någonting tillabaka..men nej.


jag e så jäävla trött på allting just nu ALLT allt kan fara åt helvete, jag hoppas att när jag går utanör dörren att en bussjävel kör över mig  !!! allt är skit finns ingenting i hela världen som e positvt just nu, faaan orka.. migrän = hemgång lägga sig dra täcket över huvudet, sen blir de till att gå till ica måste ha mitt begär idag Bj´s glass gudomligt påfund av unerbar glass! så e de sen ska jag vidare till norrköping o fuuuucka ur ! eller´om migränen bestämmer sig för att va kvar då blir de badkaret och en tidning !



allså heeeeelt allvarligt va e de för totalt jävla genombränd jävla patetisk blåst människa som går o säger till éns chef vad man skrivit på internet? den mest patetiska grej också, de va en valig fråga där jag förväntade mig ett vanligt svar..man kan förfan inte ens få ha ett vanligt jävla liv, detta är ju helt psykat e de dolda kameran el???

Lite aaaaaaaldrig på en människa, minst av allt en s.ka arbetskamrat!!!!!!!!!! tvi!



hóppas iiingerligt att jag kan åka upp till stugan på söndag jag beeeer på min bara knän ! jag måste få åka upp o ha lite lugn o ro i kroppen !!! jag håller på att på psykbryt på allvaar jag brytter snart ihop, förfaller..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir ledsen av att läsa hur nere du verkar.. Hoppas verkligen din tur vänder och att lyckan väntar runt hörnet! Glöm inte att allt du vill ha kan du få, du är ju grym Sanne!! Kramar och lyckospark!

2010-03-22 @ 13:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0