slut

Jag är slut som artist, jag e trött...utsliten..irriterad...jag tror jag e utbränd från mitt eget liv..just nu orkar jag ingenting helst av allt skulle jag vilja fly ut till en liten stuga låååångt ute i skogen vid sjön, men hundrana o bara vara där ute heeela sommaren och inte göra nåågonting bara va, promenera i skogen, bada o vila inte behöva tänka på någonting, inga tider att passa, inga jobb att sköta och inte ha massa folk omkring sig. inte behöva bry sig om någon annan än sig själv.

usch orka att livet alltid ska gå upp och ner...kan aldrig riktigt va på jämn plan aldrig lugn o ro alltid e de drama på nått sätt...jag orkar inte, känner mig som en gammal utarbetad gubbe som e trött o tjurig o har kroppen full av krempor.

skulle behöva ta tag  i min nacke också skadan jag fick i bilolyckan för 2 (!!!) år sedan, jag har så fruktansvärt ont i nacken o de blir inte bättre av att jag jobbar som jag gör, efter en dag på jobbet är jag stel som en pinne i nacken för jag har så ont mellan kotorna att jag går o spänner hela nacken och samtidigt för att de ska spänna ännu mer så omedvetet pressar jag ihop tänderna och trycker upp tungan i gommen. så kan inte röra mig som jag vill och sova på nätterna e nästan helt omöjligt, o såklart så bidrar spänningen i nacken till att jag konstant har huvudvärk och oftare o oftare har jag migrän. ..men som vanligt e jag så fruktansvärt dålig på att ta tag i saker så nacken har fått väntat o jag går bara o klagar o klagar. vet inte men borde kanske prova med att göra nått åt saken...

Men mina två bäbisar här hemma gör mina dagar, jag har hittat mina guldklimpar !


funderar också på om man skulle ta och åka upp till härnösand ett par dagar när pappa varit hemma i kholm o ska upp till norrland igen..tror banne mig det...



aja nu ska jag försöka vila en stund, som sagt ingen sömn om nätterna men nu e jag så trött att jag somanr nog ändå o vaknar upp som en pinne med migrän, mm ser alltid ifram emot att sova....nooot..hoppas jag vaknar upp om några år..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0