sommar

jaha då va det lördag igen, en ledig lördag kors i taket ! skönt faktiskt. tror jag ska gå iväg o lägga mig solariet en sväng nue jag olagligt vit ska bara ladda in lite härligt pepp musik för ikväll för ska nämligen ut o svira med fröken sandra. wiiiiie!! de kommer bli ruggigt kul de va iiiinte igår!

igår va de en heldag med sandra som gällde vi stressade oss igenom heela skiten men de fick ett lyckligt slu iallafall :) förutom migränen som infann sig på natten men som tur va fanns det en ängel brevid mig som maserade min nacke tills jag somnade.


iiiiiih solen börjar titta fram nu också och snön börjar smälta bort! man känner att man börjar bli piggare o gladare! sköönt värre! sen hopppas jag att de blir en sköön sommar men massa kul.. o hoppas hoppas hoppas att de blir så att jag får åka iväg till brorsans jobb de vill säga lyyyyx yacht (eller va de heter) en privat ägd tung båt som ägs av nån svindyyr snubbe! feeeta båten som kommer steeka runt i medelhavet, st. tropez m.m kan inte bli bättre ! obegränsat med schteek!  saknar broo som ska va borta ett heeelt år så hoppas verkligen jag kommer dit så vi får kvalitetstiden :)



nu ska jag draa har bättre för mig i mitt meningslösa liv..moahaha!





där jobbar sebban som nån glidare :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0